top of page

מדיניות משלוחים, החלפות והחזרות

כללי

שירות לקוחות:

שעות פעילות: א'-ה' בין השעות 10:00-18:00.

בשעות הפעילות, ניתן לפנות בטלפון או באמצעות WhatsApp למספר: 054-7958843.

מעבר לשעות הפעילות, ניתן לפנות אלינו באמצעות המייל: support@gotv.co.il או לחילופין, השאירו פניה בעמוד האינטרנט שלנו ונציגינו יחזור אליכם.

לא ניתן לבצע החזרה של פריט שנגרם לו נזק, שנפגע או נשבר.

 

מדיניות החזרה / החלפה

ככלל, החזרה או החלפה מתאפשרות בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר. ניתן להחזיר או להחליף את המוצר בהתאם למפורט מטה:

 

חוסר עניין – ככל שאינכם מעוניינים במוצר שקיבלתם, ניתן לבצע החזרה של המוצר וזאת בהתקיים כל התנאים הבאים: (1) לא נעשה שימוש במוצר; (2) הוא נמצא באריזתו המקורית כשהיא סגורה, ללא פגם; (3) לא נפל פגם/נזק במוצר עצמו.

בקשת ההחזרה צריכה להתבצע בהתאם לשעות הפעילות המפורטות לעיל.

את הזיכוי הכספי תקבלו תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר בחזרה אלינו, ישירות לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה המקורית. הזיכוי יבוצע באותם התנאים של העסקה המקורית. אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה, אנחנו כבר נטפל בזה בשבילכם.

עלות ההחזרה עם שליח בגין סיבה זו, הינה בסך של 30 ש"ח.

 

מוצר פגום – ככל שקיבלתם מוצר פגום, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות כמפורט לעיל. ככל שיימצא כי המוצר שקיבלתם אכן הגיע פגום, ניתן לקבל מוצר חלופי עם שליח ללא עלות, או לחלופין להחזיר את הפריט ולקבל החזר כספי מלא.

 

אספקה ומשלוחים

המוצרים שנרכשו יישלחו באמצעות חברות שילוח שונות במסגרת זמן האספקה שצוין בעת הקנייה. ככל שביקשתם לקבל את הפריט ישירות לביתכם, השליח יתאם איתכם מראש את זמני הגעתו.

משלוח עד הבית – מתבצע לרוב חלקי הארץ בתוך 2-5 ימי עסקים. לאזורים חריגים בתוך 3-9 ימי עסקים.

פירוט אזורים חריגים: יישובי רמת הגולן, גבול הצפון, יישובי המגזר הערבי, יישובי בקעת הירדן, יישובים מעבר לקוי הירוק (שטחים), יישובי עוטף עזה, אילת, ים המלח ויישובי הערבה.

 

הנהלת האתר והחברה אינן אחראיות על עיכובים הקשורים לחברות השילוח השונות.

ככל שלא יהיה ביכולת חברת השילוח לבצע את המשלוח, מכל סיבה שהיא, נעדכן אתכם ונפעל למציאת פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים.

הנהלת האתר אינה אחראית על עיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה ואשר נובעים מכוח עליון (כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, מגיפה עולמית, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה.

 

איסוף עצמי – ניתן לבצע בתיאום מראש, דרך פרטי ההתקשרות המפורטים לעיל, איסוף עצמי מכתובת החברה: המדע 8, הרצליה. בניין אקרשטיין, כניסה B קומה 1.

bottom of page